Tips Buat Akaun Laman Web Malindo Air

Posted by Shin Chan Comel | Posted in , | Posted on Khamis, Jun 06, 2013

Kali ni saya akan kongsikan cara buat akaun di laman web Malindo Air.

Ini untuk memudahkan korang untuk beli tiket Malindo Air secara online.


Pertama
Pergi laman web Malindo Air.
Klik sini: Malindo Air

Kedua
Klik 'MY BOOKINGS'




Ketiga
Klik 'Sign Up'


Keempat
Isi segala maklumat diri korang di 'New Customer Registration Form'


Kelima
Setelah lengkap. Klik 'Submit'


Keenam
Siap. Korang akan diberi notis di email korang mengenai maklumat akaun Malindo Air Online. Lepas tu dah boleh login nak beli tiket murah Malindo Air!


ps: ada apa-apa tanya je k







Tips dan Pengalaman Naik Malindo Air


SCC,
6 Jun 2013, 2.00pm

Comments (4)

tuan/puan ni pengguna malindo ke, staff? tak tau bila la dapat fly huhu

Effort Lab~saya ni pengguna je. memang memuaskan naik malindo ni..cuba lah.tiket murah tu=)

cam mana nak log in nie..aku tak dapat lah..asyik salah je email ngan pasword aku..pening dah ni..boleh tolong tak?

aik..saya ok je dapat login. cuba awak taip id dengan password tu..jangan copy paste. lagi satu caption tu kena tepat=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...