Saya Nak T-Shirt I Love Korea Dari UzairOthman.com

Posted by Shin Chan Comel | Posted in | Posted on Khamis, April 25, 2013

Okey time subuh tengah-tengah google saya terjumpa dengan laman web www.uzairothman.com tak silap di kartikel.com

Entry yang terpapar di situ adalah Tempat Shopping Cenderamata Paling Murah Di Seoul, Korea. Memandangkan saya & isteri saya suka travel, saya pun klik pasal memang dah ada perancangan nak ke korea. Nak tengok pengalaman Uzair Othman ni di Korea.

Rupa-rupanya Uzair Othman ni ada buat GiveAway Contest: Saya Nak T-Shirt 'I Love Korea' Dari UzairOthman.com di blog dia. Saya nak join lah=)


Kenapa saya inginkan T-Shirt 'I Love Korea'?

Saya inginkan T-Shirt  'I Love Korea' ni kerana sudah tentu ianya original dan datang terus dari Korea. Mesti masih ada bau-bau Korea kot. Sebelum saya & isteri nak ke Korea in the future, nak feeling-feeling dulu seolah-olah dah pernah ke Korea..hehe. 

Selain tu, saya nak T-Shirt ini untuk saya hadiahkan kepada isteri saya kerana dia yang teringin sangat nak ke sana..sampai sanggup ambik kelas bahasa Korea lagi..hehe. Akhir sekali seperti semua dah maklum, sudah tentu pasal T-Shirt ni percuma=) 
Sekian, terima kasih Uzair Othman kerana buat contest ni=)

Okey, nak tahu apa antara hadiah yang saya boleh menangi?






Untuk pengetahuan, percutian Uzair Othman sekeluarga ke Seoul, Korea selama selama 5 hari 4 malam. Dia maklumkan dia dapat pakej murah sewaktu AirAsiaGo buat promosi.

Waktu penerbangan mereka ke Incheon International Airport dari LCCT mengambil masa selama 6 jam 30 minit dengan pesawat AirAsiaX (D7 505). Tibanya mereka di Incheon International Airport kira-kira jam 4.30 petang setelah bertolak pada 9.00 pagi dari LCCT.


Nak tahu lebih lanjut kisah dia sekeluarga di Korea?

Penerbangan ke Seoul, Korea Bersama AirAsiaX 
Percutian Uzair Othman Ke Seoul, Korea Selatan – Day 1
Percutian Uzair Othman Ke Seoul, Korea Selatan – Day 2
Percutian Uzair Othman Ke Seoul, Korea Selatan – Day 3
Percutian Uzair Othman Ke Seoul, Korea Selatan – Day 4

SCC,
25 April 2013, 7.30am

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...