La Tahzan

0

Posted by Shin Chan Comel | Posted in | Posted on Selasa, Disember 23, 2008

JANGAN BERSEDIH...
JANGAN MENGELUH ...
Kita selalu Bertanya...
dan Al-Quran sudah menjawabnya...



Kelebihan Surah-surah Di Dalam Al-Quran

7

Posted by Shin Chan Comel | Posted in | Posted on Selasa, Disember 09, 2008



Dalam Quran ada 114 surah. Setiap surah mempunyai takwil tertentu.
Di bawah ini disebutkan takwil setiap surah secara tertib:

Selamat datang ke Shin Chan Comel

0

Posted by Shin Chan Comel | Posted in | Posted on Khamis, Disember 04, 2008

Sebenarnya ini merupakan kali kedua saya create blog. Percubaan kali pertama hanya sekadar suka2 dan akhirnya, tersadailah blog saya yang dulu tue..dah pun saya delete..hehe. Saya nie memang suka baca blog orang tak kisah siapa orang tue yang penting artikel2 dia menarik dan tak membosankan.

Asyik baca blog orang lain diri ini terasa plak nak buat blog sendiri. So, saya pun mula la dari bawah semula macam mana nak create blog nie tanpa tunjuk ajar dari sesiapa..tak sangka susah jugak nak hasilkan blog yang menarik kalau dah ilmu blogging empunya diri ini sikit..huhu. Tapi alhamdulillah segalanya berjalan lancar walaupun saya ambik masa 3 hari nak create template yang cantik2 untuk tatapan sendiri dan sesiapa saja yang tengok blog nie.

Tuan-tuan dan puan-puan (skema sungguh..hehe),

Apa yang saya akan post kan dalam blog nie adalah lahir dari pandangan  saya  sendiri, apa yang saya lihat, pengalaman sepanjang hidup ni (walaupun sikit..hehe) atau pun ilmu2 dari orang lain yang saya dapat. Tak ada niat pun nak menyinggung sesiapa atau mana2 pihak. Harap ayat2 nie dah cukup difahami oleh korang semua.

Akhir kata, kalau ada sesiapa nak comment, silakan, saya sangat menghargai respon2 korang semua. SELAMAT DATANG KE SHIN CHAN COMEL!

SCC
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...